Thursday, January 27, 2011

shoe lover???

才刚刚收拾好我家的鞋橱,才发现我还有很多很久没穿的鞋 >.<
work in progress >.<

my collections at mlk~ sum collections at cyberjaya~ >.<
one of my favourite shoe~


Vincci 的鞋蛮不错的,但是越来越贵了~
难道一上市就要起价吗?
但一时时都会有折扣啦。
讲到就伤心,我这双买时好像是卖RM89.90++ (忘记价钱了~)
现在尽然扣50% 叻~但剩下米白色的~(也不错)
这双算是我蛮喜欢的,因为穿了很舒服~
看起来好像很高哦,但其实还好而已。

这双也是我的最爱~但很少穿 T.T
这双是去年2010新年的鞋来的, 现在还有卖,但是没这个颜色了。
我朋友是12月底买的,跟我买一模一样的,她买黑色的~
她说很好穿很漂亮^.^
这双也不错
刚买这双时,觉得很难配衣服因为是黄色。
但其实也不会的,它又不高又好穿。
so i wear it quite often even it does not match with my outfit~
& create another mix&mactch style~ ^^
现在差不多要穿坏了:p

i love the shoe design very much~ how bout u???
 but it's not really nice to wear~ coz i can feel i will fall down whenever i wear it >.<
and it makes my leg pain ~
mayb i really dont suitable to wear dis kind of design~

*my new shoes is upcoming* stay tune^.^

No comments:

Post a Comment